Függetlenül attól, hogy valaki milyen típusú üzleti tevékenységet folytat, a reklámozás nélkülözhetetlen. A reklámkampány és a marketing költségvetés kidolgozása során pedig szükséges lehet megismerni a termékfotózás árak mértékét. Az, hogy ez a folyamat pontosan mit foglal magába, már a nevéből is egyértelműen kiderül: egy fotós lefényképez egy bizonyos terméket.
A profi fotós fő feladata, hogy bemutassa a nézőnek a képen látható tárgy külső jellemzőit. Egy jól elkészített felvételnek az előnyös oldaláról meg kell mutatnia az alany kialakítását, felépítését és a legfontosabb jellemzőket. A termékfotózás árak gyakran azokat érdeklik, akik szeretnék megmutatni a különbségeket a saját és a versenytársak gyártmányai között.
Ilyenkor az ügyfél feladatokat tűz ki a fotós számára, akinek meg kell valósítani azokat. A megbízás szinte minden létező termékcsoportra kiterjedhet az élelmiszerektől kezdve, az ékszereken, könyveken és írószereken át az elektronikai készülékekig és még sok minden másig. Így a termékfotózás árak az online üzletek, reklámügynökségek, a nyomtatott sajtó és az éttermek számára relevánsak.
Nem maradnak kérdések a 360 termékfotó láttán
A 3D fénykép egy elforduló tárgy lefotózása minden oldalról. Az elforgatás minősége és simasága a 360 termékfotó létrehozásakor használt képkockák számától függ. Az online áruházaknak ez a megoldás azért jó, mivel a vevő abszolút minden oldalról megtekintheti a kínálatot.
A 360 termékfotó egy erre a célra létrehozott forgó táblán készül és speciális programokat használnak az elem animációjának és forgatásának elvégzéséhez. Ez a fényképezési típus problémamentesen jeleníti meg a tárgyakat és csak pozitív eredményt hoz. A körkörös felvétel megválaszolja a vásárló minden kérdését, akinek nem maradt más hátra, mint vásárolni.
A 360 termékfotó dinamizmusának köszönhetően, az online áruházak felkelthetik a látogatók érdeklődését. Az ilyen eredeti fényképek lehetővé teszik, hogy egy webshop új látogatókat vonzzon és növelje a forgalmát. A minden részletet kimerítő 360 termékfotók jelentősen megkönnyítik a fogyasztóknak, hogy minél előbb meghozzák a döntést a vásárlásról.