Ahogy egy cég fejlődésnek indul, hamar felmerül a kérdés, hogy miként kéne megoldani a marketinges feladatokat. Jobb egy belsős kollégát megbízni vagy inkább egy marketing ügynökség számít hatékonyabbnak? A megfelelő döntéshez mérlegelés szükséges, így nyilvánvalóvá válik, hogy melyik az ideális az adott cég esetében. Elég megnézni az álláshirdetéseket, ahol a cégek olyan személyt keresnek, akinek gyakorlatilag mindenhez kéne értenie. Persze ez így egy jó elképzelés lenne, hiszen nem egy egész marketing ügynökség, hanem egyetlen személy munkadíját kéne kifizetni.
Aki egy ilyenre jelentkezik, az vagy nem tudja, hogy mire vállalkozik, vagy pontosan tudja, miszerint ez lehetetlen feladat, viszont nyerészkedésből belevág, elvégre nincs vesztenivalója. Lehet keresni olyan személyeket, akik a marketing egy-egy területének a szakértői, viszont a tapasztalt marketing ügynökség csapatfelépítéséből több előny származik. Egyfelől rálátásuk van a kiszervezett és házon belül tartott marketingre. Továbbá, a csapat tagjai olyan senior szakemberek, akik magas szaktudással rendelkeznek a TopTarget esetében. Ezen kívül nagy jelentősége van annak, hogy milyen hatékonysággal működik egy adott kampány. Egy általános célzásokkal és általános egyezésű kulcsszavakkal nem lehet különösebb sikereket elérni. Nagyjából olyan, mintha vaktában lövöldöznénk az eredményre várva.
Személyre szabott AdWords kampány kezelés
Minden esetben ez lenne egy kampány lényege. Könnyű dolga lenne a marketingeseknek, ha szalagmunkát végeznének. Akkor gyakorlatilag nem is lenne szükség emberi erőforrásra, hiszen az automatizált folyamatokat egy előre beállított algoritmus el tudná végezni, a megadott feltételek alapján. Az AdWords kampány kezelés viszont ennél sokkal összetettebb folyamat, ami a TopTargetnél alapvetően az átvett fiókok esetében a beállítások felülvizsgálatával kezdődik.
Új fiókok esetében pedig egyértelműen a hirdetéscsoportok és a kampányok létrehozásán van kezdetben a hangsúly. Ezután következik a már említett célzott kulcsszókutatás. A tartalomgyártás és a már meglévő szövegek felülvizsgálata is fontos része az AdWords kampány kezelés menetének. Ezen kívül még számos lépés alkalmas a kampány finomhangolására és ehhez szorosan hozzátartozik a havonkénti többszöri optimalizálás. Természetesen, akinek kérdései vannak az AdWords kampány kezelés részleteivel kapcsolatban arról, hogy miként zajlik a közös munka, annak lehetősége van egy konzultáción részt venni, aminek nagyjából 1-2 óra az időtartama.