A kötetlen munkavégzés napjainkban egyre elterjedtebb. Az otthonról dolgozók különböző tanulmányok szerint sokkal hatékonyabban végzik feladataikat, mint az irodai térbe kényszerült megkötött vállalkozók. Kézzelfogható hasznot termelhet, ha nem terheli szűkös költségvetését a klasszikus irodai kiadásokkal. A drága irodabútorok vásárlása és a professzionális eszközök beszerzése nem csak anyagilag ró súlyos összegeket a vállalkozóra, de időigényes beszerzésük is. Az otthonról dolgozókat a csendes és nyugodt környezet segíti, így jobban tudnak koncentrálni az adott feladatokra. Egy vállalkozó számára viszont rendkívül fontos az első benyomás! Rengeteg esetben a vállalat üzleti arculata döntő tényezőként számít . Egy megfelelő üzleti címmel professzionalitást sugallhat. A Regus székhelyszolgáltatás jutányos áron, egy elegáns, jól csengő üzleti címet biztosít az Ön számára.
Postáit szakképzett adminisztrációs csapatunk kezeli, kérése esetén továbbítja az Ön által megadott címre. A legtöbb startup, illetve a kis- és középvállalkozás Regus virtuális irodamegoldást választ, hiszen a klasszikus irodák árának töredékéért igényelhető a szolgáltatás. A virtuális iroda nem csak nívós üzleti címet biztosít, de számos kedvező szolgáltatást nyújt vállalkozása számára. Recepciós kezeli hívásait és egyéb adminisztrációs feladatainak terhét is leveszi az Ön válláról, hogy csak a munkára kelljen koncentrálnia. A virtuális iroda csomagunkat igényelve, engedményt kap a napi irodák díjaiból, illetve a tárgyalótermeket és a videokonferenciákat is kedvezményesen használhatja.