Sokan vannak úgy, hogy ha megkedveltek egy adott kozmetikai márkát, amely ráadásul jól is működik, akkor nem szívesen kísérleteznek tovább. Sőt a férfiak talán még konzervatívabbak ebben a kérdésben.
Gyakran azért, mert nem szeretnek időt tölteni a válogatással, de másra sem szívesen bízzák. Mivel az arcszesz is ebbe a kategóriába tartozik, a gyártók sem mindig tudják, hogy valóban a termékük a kitűnő, vagy csak a vásárlóközönség nem tágít. A Pitralon pl. az az arcszesz, amely nagyon sokáig a régi, jól bevált recept alapján készült Németországban.
Itt igen jellemző, hogy ami jól működik, azon nemigen szeretnek változtatni. Aztán mégis amellett döntenek, hogy ha nem is változtatnak az eredeti terméken, de legalább bevezetnek a régi márkanév alatt néhány új terméket.
Biztos igazuk van, hiszen a vásárlók bizalmát megszerezték már. Ez érvényes az arcszesz piacra is. A minőség és az illat meghatározó. És valamiért megunhatatlan. A borotválkozás előtt és után is használhatóak, ízlés szerint.